Udělali jste si webové stránky, abyste mohli získávat klienty i z internetu? To je dobrý tah, většina podnikatelů i firem již vlastním webem disponuje. Ačkoliv je to důležitý krok, samotné založení webu k získání klientů nestačí. Je třeba ho propagovat, aby se o něm lidé dozvěděli a dali jste jim příležitost se s vaším webem seznámit. Čím více budete web propagovat, tím více bude mít návštěvníků a každý návštěvník je pro vás potenciálním zákazníkem. Jakou propagaci ovšem zvolit? Pokud se ve světě internetového marketingu příliš nevyznáte, nikdy nešlápnete vedle s PPC reklamou, která je účinnou propagací, která vám zajistí návštěvnost ve velmi krátké době.

Co je to PPC reklama?

Když si procházíte obsah webů, zřejmě jste si všimli obrazových a videoreklam, které na vás vyskakují. To je PPC reklama. Nezobrazuje se však jen v obsahu webů, ale i ve vyhledávání v textové podobě. Její podoby jsou různé a když je správně vytvořená, je velmi atraktivní a může na váš web dostat velké množství cílených návštěvníků. U této reklamy neplatíte za zobrazení, platí se jen za lidi, kteří na reklamu kliknou a dostanou se přes ní na vaše stránky. Snadno se zde reguluje rozpočet a sledují výsledky. PPC reklama se provozuje na různých platformách, u nás je nejznámější Google Ads a Sklik.

Jestliže vás tato reklama zaujala, možná už hledáte termíny, jako Praha ppc specialista nebo Brno ppc specialista a děláte dobře. PPC se nevyplatí dělat svépomocí, aby vám přineslo skutečný efekt, je vhodné, aby PPC kampaň spustila a spravovala zkušená agentura. Vybrat můžete agenturu na Seoconsult.cz, kampaň vám profesionálně nastaví a spustí už do 5 pracovních dnů. Nebude vás to stát žádnou námahu a budete jen pozorovat, jak se množství vašich návštěvníků neustále zvyšuje. Web se může snadno proměnit na významný zdroj vašich zákazníků, stačí spolupracovat s kvalitní agenturou, která vám zajistí účinnou propagaci.