Máte pocit, že vaše firma či podnik používá málo reklamních materiálů? Nevíte si rady s tím, co je pro vás vhodné a co by vám jistě v propagační výbavě nemělo chybět? Vsaďte na ověřenou klasiku, ale také na modernější způsoby propagace.
Pojízdná reklama
Skvělou formou reklamy je tzv. pojízdná reklama, která má cíl oslovit mnoho potencionálních zákazníků na více místech. Jedná se o polepy aut, které se hodí i na firemní vozy či náklaďáky. Tato forma reklamy je efektivní a velmi účinná. Nápomocnými vám v tomto ohledu mohou být polepy na auta Praha. Dobrou volbou je i tzv. magnetická reklama na auta, kdy je k autu přidělána, ale po odstranění nezanechává na autě žádné stopy.
Roll- upy
Chybět ve výbavě by vám neměly ani tzv. roll-upy, které oceníte při firemních akcích, ale i při běžné prezentaci. Jedná se o přenosnou formu reklamy, kterou můžete na akci postavit kdekoliv. Poté ji stačí opět zamotat a uschovat na akci další. Nemusíte tak tisknout nové a nové plakáty, stačí vám roll-up, který je skladný, lehký a můžete ho umístit v exteriérech i interiérech.
Velkoformátová reklama
Velkou sílu působnosti má i velkoformátová reklama, například ve formě bannerů. Ta je totiž skvěle vidět a umístit ji můžete na frekventovaně navštěvovaná místa, kde si potencionální zákazník může o vašich službách a nabídce produktů snadno přečíst.
Ověřená klasika
Zapomínat byste při propagaci firmy neměli zapomínat, ani na léty ověřenou klasiku. Jedná se především o reklamní předměty, například propisky, bloky či hrníčky, ale investovat můžete také do triček, čepic či mikin. Velmi záleží na finančních možnostech firmy, ale myslete na to, že investice do propagace se vám vždy několikrát vrátí. Pokud plánujete prezentace produktů či událost, hodit se vám bude jistě také pomoc plakátů, letáků či reklamy na internetu.