Jak postupovat v případě, že váš notebook nereaguje nebo nepracuje jako obvykle? Máte politý notebook? Oprava notebooku ve třech krocích je zde pro vás – službu objednáte, kurýr zařízení převezme, to bude opraveno a dovezeno zpět k vám.
Oprava notebooku – jak postupovat
Potřebujete vyřešit opravu notebooku? U specialistů v oboru se můžete poradit či projednat závadu a v případě potřeby pouze vyplnit formulář a oprava notebooku bude ihned provedena – kurýr společnosti GLS vaše zařízení převezme a předá vám potvrzení o převzetí. Následně bude provedena diagnostika přístroje a vám zaslána cena opravy ke schválení. V případě, že budete mít o opravu zájem, vám bude opravené a otestované zařízení posláno zpět na dobírku a na opravu vám bude poskytnuta záruka 3 až 24 měsíců, dle typu opravy.
Časté závady
Máte politý notebook nebo se vám vaše zařízení jinak poškodilo? Jaké jsou nejčastější závady, se kterými se v opravnách notebooku setkávají? Velmi často se stává, že notebook není možné zapnout, že vůbec nereaguje na zapnutí. Stejně tak je běžné řešit opravy, kdy se notebook sice zapne, ale nezobrazí se obraz, nebo se po chvíli sám vypne. Taktéž může být nefunkční klávesnice nebo některá z kláves přestala reagovat. Máte rozbité LCD, prasklé šasi nebo zlomené panty? I s tím si v opravně notebooků poradí, podobně jako s případy, kdy se notebook zasekává, hlasitě hučí nebo se přehřívá.
Služba v rámci celé České republiky
Specializovaná opravna notebooků nabízí své služby zákazníkům z celé České republiky. Kurýr vaše zařízení převezme přímo u vás, notebook bude opraven a dovezen zpět na vaše místo určení. Kdekoliv v naší zemi, v nejkratším možném čase.
Máte politý notebook nebo vaše zařízení přestalo správně fungovat? Spolehněte se na opravnu notebooků.